Midtfyns Fotoklub

Vi holder til på Facebook, så søg efter os der, vi har både en lukket og en åben gruppe

Midtfyns Fotoklub
Vi er en aktiv lille fotoklub som er beliggende på Midtfyn - nærmere bestemt i Faaborg-Midtfyn Kommune. Fælles for os er at vi elsker at fotografere, se på billeder og lære nye ting, lave udstillinger og være med på udstillinger. Vi har klub-aften hver anden mandag i lige uger, hvor vi mødes klokken 19.00. Klubaftenerne bliver brugt til mange spændende foto relaterede ting.
Kik på vores Facebook gruppe som er åben for alle, vi er igang fra Januar til og med juni hvor vi holder sommerferie, og igen fra august til og med midt december, og du er også velkommen til at skrive til os på den åbne gruppen, eller sende en mail til formand@midtfynsfotoklub.dk så du kan få et indtryk af vores mange aktiviteter.

Her er nogle link's til medlemmers portfolio side eller vores åbne facebook gruppe.

Besøg vores åbne gruppe på Facebook ved at klikke på Facebook Icon

Midtfyn Fotoklub - Korinth Kulturhus - Vinkelvej 6A - Korinth - 5600 Faaborg.